24.04.2014  

Toppbilde

Flott møte med musikklinja fra Sandvik

Torsdag hadde vi et veldig flott besøk av musikklinja ved Sandvik Folkehøyskole. De sang utrolig bra og Terje Hystad prekte like bra. Variert program, der de både sang for og med oss.

bilde

Helge fortalte at oppholdet på Sandvik hadde vært veldig bra og at det var litt vemodig at denne turen var den siste for hans del.

bilde

Terje Hystad ledet gruppa med stø hånd og lot seg inspirere av den åpne atmosfæren han kjente.

bilde

Vi fikk høre flotte harmonier, duetter og flerstemt sang. Året på musikklinja har tydeligvis satt sine musikalske spor.

bilde

Terje talte over Ef. 1.17ff og vitnet om at det viktig at vi forstår hvilken betydning det har at vi er koblet til det himmelske ved at Den Hellige Ånd har tatt bolig i oss. Elias var en mann som visste at Gud var med han og han turte å si; "Se på meg!". Vi må huske at det er vi som tror som er Jesu ansikt i denne verden.

bilde

Kari fortalte om det skoletilbudet som finnes på Sandvik og oppfordret oss alle til å gjøre dette kjent. Foruten musikklinja har de også andre gode tilbud. Blant annet har de en linje som heter fiske- og villmarksliv. Takk for en flott opplevelse og lykke til på turneen videre.





Artikler Alle kan tale i tunger Dåp og frelsesmøte Mamma tok imot Jesus Jeg hadde sett dette ansiktet før Jeg fikk bønnesvar! Jeg har fått en slik glede … Jeg fikk et nytt syn på lovsang Fantastisk helg! En ny og levende vei Kjærlighetsmåltid og nattverd

Andakt Artikler Bønneskolen Disippelskolen Intervjuer Podcast Nyheter Misjon