23.05.2013  

Toppbilde
Bjørn Egil Steinset

Her hadde jeg min første tjeneste

«Det var godt å få komme tilbake til den menigheten hvor vi sto i vår første tjeneste» sier Bjørn Egil Steinset. I år er det 32 år siden han begynte som fast evangelist i Betania. Den gang var menigheten utpost under Bodø. Torsdag stod han igjen på talerstolen, med gitaren som har vært en trofast følgesvenn i alle år.

Sangen har alltid vært viktig for Bjørn Egil, og det er alltid godt å høre han synge. Når han stemmer i å synge; «Jeg har møtt Jesus Krist…», er det umulig å ikke la seg gripe. I sin hilsen til menigheten sa han at det er viktig at vi har plass til himmelen i våre liv. Vi må ikke fylle livet med så mange ting at vi ikke har plass til det himmelske. Det var godt å sitte under hans talerstol og mange søkte forbønn denne kvelden.

bilde

I dag står Bjørn Egil som forstander i Brønnøysund og er nå på en liten rundtur for å besøke en rekke menigheter de neste to ukene. «Det var fint å få være med på møte i dag, og se nye ansikter. Noe som forteller om en menighet i vekst og framgang!» sier Bjørn Egil i en kommentar etter møtet.

Artikler Starter opp med Torsdagstreff! Sterke møter preget «Bønn for Salten» Bodhild ny kasserer og regnskapsfører Menighetens nye storlederskap Store og små sang julen inn Fullt hus under årets julebord Ny Bibel-app for barn Arvinger til Guds rike! - La oss besøke Jesus i fengselet! Starter norskkurs i menigheten

Høytid - artikler Andakt Artikler Bønneskolen Disippelskolen Intervjuer Podcast Nyheter Misjon