19.11.2012  

Toppbilde

OneWay blir bare bedre og bedre!

Søndag deltok OneWay med sang og vitnesbyrd, og for en gjeng! De viser slik iver og alle var fremme og vitnet. Det er tydelig at de legger ned mye arbeid på øvelsene.

bilde

Victor var først ute og han leste fra 1Tim 4:12-13, om at ingen må forakte deg for din ungdoms skyld, men vær et forbilde for de troende... "Vi føler oss ikke foraktet i menigheten, og jeg tror vi kan være et forbilde når det gjelder lovsangen" sa han blant annet. Veldig bra!

bilde

Kari Anne bruker mye tid sammen disse gutta og hun har virkelig blomstret i tjenesten. Hun hadde også et sterkt vitnesbyrd.

bilde

Andreas leste fra Joh 15. 1-8 om hvor viktig det er at vi bærer frukt for Jesus.

bilde

Lars (t.v) leste fra Fil. 4 og Isac om at Guds ord er en lykt for vår fot og et lys på vår sti. ( Sal 119:105)

bilde

Bjørn Henrik leste Ef. 2.8 og vitnet om hva ordet nåde og frelse og betyr, mens Tobias vitnet ut i fra 5Mos 31:6: "Vær frimodige og sterke! Frykt ikke og vær ikke redd for dem! For Herren din Gud går selv med deg, han skal ikke slippe deg og ikke forlate deg."

Det er så flott å merke at denne gjengen også vokser åndelig og at de ønsker å være med på denne måten. Fortsetter de slik vil de uten tvil være med å sette preg på det som skjer her på Fauske.





Artikler Starter norskkurs i menigheten Bryllupsfest etter 28 år! Husgruppene - tettere på hverdagen Årets Tentroelever En duft av Himmelen! Alle kan tale i tunger Dåp og frelsesmøte Mamma tok imot Jesus Jeg hadde sett dette ansiktet før Jeg fikk bønnesvar!

Andakt Artikler Bønneskolen Disippelskolen Intervjuer Podcast Nyheter Misjon